Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2011 12:50 - Разглезени мъже от глупави жени
Автор: rumzi Категория: Тя и той   
Прочетен: 1053 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От малка гледам как момичетата  покрай мен правят какво ли не, за да им се обърне внимание. Едно от най-впечатляващите за мен неща беше, когато в 5 клас моя съученичка написа с маркер по цялото си тяло името на момчето, което харесваше. Сигурно за повечето хора това не е кой знае какво, децата (и не само) правят какви ли не глупости, когато си падат по някого. Но лично на мен това ми изглеждаше нередно. Аз го приех като маркиране. Все едно това момиче, освен чувствата, даде на момчето и своето тяло. И не в сексуален смисъл. Тя му се предаде напълно като някакъв роб. Той не й обръщаше никакво внимание. Но тя не спираше.
  Не помня какво стана в крайна сметка, няма и значение.  Оттогава постоянно ставам свидетел именно на това робско поведение от страна на жените спрямо мъжете. Не съм против човек да показва чувствата си, даже точно обратното. За мен флирта, симпатиите, положителните емоции и всичко останало, което се лсучва между хората, са едни от най-хубавите неща, които може да изпитаме. Но всичко трябва да си има граници. А като гледам какво става покрай мен, оставам с впечатлението, че  повечето жени се държа като стока. И под "стока" разбирайте всички възможни варианти- стоката в магазина, стоката на село в обора. Седят и чакат да ги купят, да ги заведат на паша или да ги заколят.
  Все по-често чувам коментари от мои познати, че вече нямат кой знае каква тръпка да свалят някоя мацка, защото всички са толкова лесни, че няма смисъл да се полагат каквито и да било усилия, за да ги впечатлят.
 Далече съм от мисълта, че всички жени трябва да се правим на недостъпни, че не трябва да правим секс с много мъже, защото ще станем курви или че трябва мъжете да постоянно да ни свалят звезди и да ни угаждат за всичко. Но ние сме нежния пол. Не слабия и безхарактерния, а нежния. Ние крепим всичко точно с тази нежност.
 С този пост в никакъв случай не искам да сложа всички под общ знаменател. Напълно наясно съм, че тези неща се случват и при мъжете. Но всички виждаме какво става.
 



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - страхотно е продават се като стока, ...
09.12.2011 12:46
страхотно е продават се като стока, но не искат да се държат с тях като с такава ,продават се евтино а твърдят ,че са скъпи ,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzi
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13402
Постинги: 10
Коментари: 9
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031